lördag 3 mars 2012

Tänk vad tiden går fort!!

...Och jag hinner inte alls med!
Hela förra sommaren jobbade jag heltid, dvs ingen semester alls :(
Det resulterade i att jag inte alls orkade ta tag i min trädgård på det sätt som jag hade tänkt!

När hösten sedan började tog den sista allvarliga terminen på skolan fart och ja, 
det blev inte så mycket gjort då heller...

Nu i vinter har det snöat så otroligt mycket :(
Och när jag skottade av växthustaket så knäckte jag taket lite
*grrrr*

Men skam den som ger sig!!
Jag har en händig man och min pappa jobbar som bla aluminiumsvetsare, 
så det ordnar sig, men jag blir bara så arg på mig själv, varför skottar jag inte av växthuset i tid??!!??


Kanske att jag lär mig till nästa år...
men man ska aldrig vara säker!!

Tjingeling!



3 kommentarer:

  1. Måste hålla med dig om att "Tiden räcker inte till" - inte ens när man blivit pensionär, för då tar allt tre gånger så länge att göra....;(!/Anja

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa ett nytt inlägg hos dig, men det var ju lite trist det där med växthusets tak. Hoppas att det går att fixa.
    Ha det fint.

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag hittade till dig via Berit.

    Så synd att taket knäcktes det blir man ju inte glad över.
    Tur att du har en händig man.

    Min man ställer alltid in en bräda under nocken i drivhuset på hösten så att inte snön kan tynga ner nocken.


    Ha en riktigt fin Söndag
    Gunilla

    SvaraRadera