söndag 11 mars 2012

Fröbeställning

Jag som inte skulle så för mycket fröer...
*suck*
Det gick ju mindre bra...
Det är supertrist väder idag, det blåser storm, är helmulet och ja, allmänt trist!!
Och vad händer då?
Jo, jag surfar in och beställer lite fröer!!
*hahaaa*
Jag är obotlig :D

Det blev inte så mycket fröer, bara:
Vit klockranka
Lejongap
Vit pionvallmo "White cloud"
Tagetes "Vanilla"
Vit svartöga
Kornvallmo i rosa färger
Ekorrkorn
Blodamarant
Tomatpaprika (!!??) Den lät rolig, så därför beställde jag den
Cantaloupe melon


2 kommentarer:

  1. Hihi, vi frötokar klarar inte av att INTE beställa fröer. Jag älskar Svartöga...har sått alla dess olika sorter, men iår sår jag bara den oranga....så får du vita fröer över o vill byta så maila mig:) :)//Helen

    SvaraRadera
  2. Kamilla! Det var väl en riktigt föredömlig beställning! Lagom mycket - detta kommer du orka med att ta väl hand om. Man MÅSTE ju beställa fröer - de promenerar ju inte själv till trädgården precis - inte de i varje fall som man inte har haft förut!
    Det måste vara i särklass den bästa botemedeln mot trist väder - att drömma sig bort till ett blomsterhav, som man själv 'sjösatt' med hjälp av fröer;))))!/Anja

    SvaraRadera