torsdag 24 juli 2014

Makeover

MUnder flera år har jag knappt odlat något, bara några futtiga dahlia knölar (som jag ännu en gång försummat, de ligger som torrt fnas i kallkällaren).

Men nu, mitt under torkan fick jag växthuslängtan och satte igång med att röja!

(Före)


Det tog några dagar och en hel del tålamod! Jag rensade rejält, eftersom jag inte längre odlar så mycket som jag gjorde de första åren så gjorde jag mig av med massor av blåa plastbackar och krukor. 

(Efter, inte alls klar...)

Jag hämtade lite möbler från vårt sommarhus, det ska bli lite orangeristuk på mitt växthus, vintage såklart :)


Skåpet sväljer massor, och det är precis så jag vill ha det. Jag vill inte ha allt framme. Jag villgärna ha det bortstädat och fint!

Massor med jobb kvar, och VARFÖR slängde jag alla spetsgardiner när jag försommar-röjde?!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar